sobota, 17 maja 2014

Konstantin Čupković

1. Słowami też można dotykać, nawet czulej niż dłońmi. 
Autor: Little Witch
Opis: Cześć. Nazywam się Magdalena Cerdan i od dzisiaj będę nawiedzać Wasze umysły dzień w dzień, próbując jednocześnie zrozumieć siebie samą. Wręczam Wam bilet na podróż w jedną stronę, zmierzającą nieuchronnie do końca przez moje myśli i uczucia. Wydaje mi się, że wcale nie jestem jakaś fajna, a może to raczej kwestia gustu, bo jedni uwielbiają moje towarzystwo, a znowuż pozostali przechodzą na drugą stronę ulicy kiedy tylko dojrzą z daleka moją postać. Nigdy się nad tym jakoś specjalnie nie zastanawiałam, ale może właśnie teraz nadszedł na to czas.

On? On po prostu jest i chciałabym, tak bardzo bym chciała, żeby się dowiedział trochę bardziej o moim istnieniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz