sobota, 5 października 2013

Reprezentacja Polski

1. naturalna, niedotykalna i nieprzewidywalna.
Autor: Świetlik.
Opis: "Nowakowski jakoś zdołała oderwać swój prawie zmiażdżony nos od dywanu i uniósł łepek na tyle, by dostrzec nieświadomego sprawcę wypadku. Któż to był?
Panie i panowie, sam Bartosz Kurek w bokserkach z Batmanem.
Pit poczuł się tak zszokowany, że aż zmarszczył brwi – rozprostował – znowu zmarszczył - rozprostował, żeby jakoś pobudzić krążenie w okolicach mózgu.
- Co? – zapytał.
- Potrzebuję twojej pomocy."

2. We will be the champions
Autor: E.Lizz
http://we-will-be-the-champions.blogspot.com/
Opis: W kadrze narodowej pojawiają się nowe, kobiece twarze. Pani od PRu będzie miała pełne ręce roboty, wprowadzając do zespołu nową dietetyk i nową fizjoterapeutkę. Do tego dołączy niezależna freelancer, zostając asystenką trenera Antigi.

3. Siatkarska Moda na Sukces
Autor : Dzuzeppe&siatkarka kurkowa
http://siatkarska-moda-na-sukces.blogspot.com/
Opis: "Jak potrzeba to stać nie chce, a jak by się przydało to nie może!"
"- Spać nie mogę, jeść nie mogę... - Bzykać też nie możesz"
"- Chamstwo w państwie normalnie, ja się Kłos nazywam! Jestem środkowym reprezentacji i wchodzę! Nie powstrzymacie mnie!"
"Ja rozumiem, pożyczałem ci majtochy, jak żeś swoich zapomniał, pożyczałem ci skarpetki, jak dziury długimi pazurami w swoich porobiłeś, pożyczałem ci nawet gumki, żebyś dziecka gdzieś komuś nie zrobił, co jak widać na załączonym obrazku - tu pięknie uśmiechnął się do Moniki - nie udało mi się na szczęście... Ale kurwa, żony ci już nie pożyczę!"

1 komentarz: