sobota, 5 października 2013

Łukasz Kadziewicz

1. Morze i miłość mają gorycz w swoim dziale, morze i miłość burzy podlega nawale

Autor: czytelniczka


Opis: luźna historia o dziewczynie z zasadami i mężczyźnie bez zahamowań.


2. Przeszłość, która staje się teraźniejszością.

Autor: Dzuzeppe&Maniek.


 Opis: Niezaleczone do końca rany z przeszłości, cierpienie ukrywające się na dnie serce, wielkie uczucie, które oboje uznali już za nieistniejące. Banalne ponowne spotkanie. Chęć zemsty. Pokochanie na nowo. Tajemnica, którą zna tylko kobieta. Życie w nieświadomości. Prosta historia Marceliny i Łukasza, do których wraca przeszłość i staje się teraźniejszością.

3. Light me up
Autor: Little Witch

Opis: Tak naprawdę, w życiu nie potrzebowałam niczego więcej. Miałam pełną, kochającą się rodzinę, miałam pieniądze, na zdrowie nie mogłam narzekać. Czegóż więcej można pragnąć? Moim zdaniem miałam wszystko, o czym tylko mogłam zamarzyć. Może dlatego ludzie postrzegali mnie właśnie przez pryzmat moich pieniędzy i sądzili, że jestem zadufana w sobie. Bo czasem nie doceniałam tego, co mam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz