sobota, 12 kwietnia 2014

Artur Szalpuk

1. Artur Szalpuk
Autor: lemurek79
http://pokusa-ktora-zabila.blogspot.com/
Opis: Dziewczyna zniszczona przez rodzinę, zapomniana przez świat, zepsuta przez nałóg postanawia po wyjściu z odwyku zniknąć i pogrążyć się w całkowitej destrukcji. Nie dla niej były zasady, nie dla niej dążenia do ideału. Jednak przez jedno wyjście do klubu i spędzenie nocy z obcym facetem zmienia się wszystko. Los chciał na zawsze spleść losy ich obojga mimo, że samo żywią do siebie jedynie nienawiść. Bohaterka zachodzi w ciążę i wszystko musi się zmienić. Zrezygnuje ze swojego życia? A może pozbędzie się dziecka? Czy siatkarz jej na to pozwoli?

5 komentarzy:

  1. Mam pytanie czy mogłabym dostać pozwolenie na czytanie 1 bloga ? 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chciałabym dostać pozwoleniame na czytanie 1. Bloga bo opis wskazuje że jestbardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi, ale nie mam kontaktu do autorki bloga, a ja sama nie mam uprawnień, aby dać pozwolenie na czytanie bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 😞 Dzięki że poinformowałaś 😁😁 spróbuję się skontaktować z autorką 😁😁😁😁😉😉😊😊😊

      Usuń
  4. I proszę o poinformowanie mnie kiedy jakoś uda ci się uzyskać kontakt z autorką 😁😁😁😉😁😉😉😉😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń