sobota, 5 października 2013

Krzysztof Ignaczak

1. I nie znam już innych słów, to jest zbyt trudne
Autor: Antosia
http://zbyt-trudne.blogspot.com/
Opis: Julkę do uprawiania gimnastyki zmusiła matka. Mimo że przy każdej nadarzającej się okazji przeklinała ją z tego powodu, nie żałowała. Sport nauczył ją pokory, szacunku dla drugiego człowieka, pracowitości, uporu w dążeniu do doskonałości i wiary w siebie. Dzięki doświadczeniu wiedziała, jak zachować się w każdej sytuacji.
W każdej oprócz tej.
Cierpiała, ale nie umiała tego pokazać. Pragnęła wsparcia, lecz wstydziła się szczerej rozmowy. Gubiła się wśród prostych słów, szukając dobrych rad.
Jedyną ucieczką od cierpienia była siatkówka, matematyka i chronienie wujka Krzysztofa przed nim samym.

2. Only Hope
Autor: Annie
Opis: Młoda dziewczyna, fizjoterapeutka bez pamięci zakochująca się w jednym z rzeszowskich środkowych. Po wielu miesiącach poznaje tego który ostatecznie zmieni jej życie. Alicja pozna tajemnicę tego na pozór szczęśliwego. Na pozór idealnego.

3. Moja wielka siatkarska przygoda
Autor: Oblivate
Opis: Połączył ich wypadek i miłość do siatkówki. Czy to przeznaczenie? Historia Róży Koszarek i Krzysztofa Ignaczaka. Miłość, siatkówka, przyjaźń, przystojni faceci. Czego chcieć więcej?

4. Dla mężczyzny sercem jest świat;dla kobiety światem jest serce.
Autor: Ania

5. Już wiem dokąd zmierzam
Autor: Moni2824
http://juz-wiem-dokad-zmierzam.blogspot.com/
Opis: Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? On nie wierzył póki jej nie przeżył. Nie wiedział jednak czy dziewczyna, której oddał serce przeżyje po próbie samobójczej.

6. Historia pewnej zdradzonej furiatki
Autor: Little Witch
http://envious-of-you.blogspot.com/
Opis: Jak to jest – należeć do kogoś, kto kiedyś zranił kobietę? Czy dobrze się czujesz ze świadomością, że byłam przed Tobą? Że to ja pierwsza mówiłam do niego „Skarbie”, budziłam się każdego dnia z jego ręką na mojej talii? Że to MY wspólnie jadaliśmy śniadania, chodziliśmy do kina, obrzucaliśmy się śnieżkami w mroźne dni? Czy masz o to do niego żal? Że nie byłaś tą pierwszą? Czy wiesz, że on nadal ma moje zdjęcie ukryte w najmniejszej przegródce portfela?
Zupełnie nie wiem, co o tym wszystkim sądzisz – chciałabym się dowiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz