sobota, 19 października 2013

3. Hej, ja przed tobą się rozbieram. Zrzucam zmięte brudne myśli i przed tobą umieram. Chore serce otwieram. Bez znieczulenia.

Dzień dobry! :) ponownie

Cieszę się, że coraz więcej osób decyduje się dodać swoje opowiadanie do katalogu. Nawet nie wiece, ile radości sprawia mi to. Widać, że pomysł mimo iż mało oryginalny jakoś wypalił. ;)

Liczba kategorii – 32; w tym 29 siatkarzy + Reprezentacja Polski, Bohaterowie nieznani czytelnikowi oraz Jedno-party.

Siatkarze
Liczba opowiadań przed obecną aktualizacją
Liczba opowiadań po obecnej aktualizacji
Aleksandar Atanasijević
2
2
Andrzej Wrona
7
9
Antonin Rouzier
1
2
Bartosz Kurek
6
7
Bohaterowie nieznani czytelnikowi
1
1
Cristian Savani (nowość!)
-
1
Dante Amaral
1
1
Dragan Travica
1
1
Fabian Drzyzga
1
1
Grzegorz Kosok
3
4
Jakub Popiwczak
1
1
Jedno-party (nowość!)
-
3
Jochen Schöps
1
1
Krzysztof Ignaczak
2
4
Łukasz Kadziewicz
1
2
Łukasz Żygadło
2
3
Marcin Możdżonek
1
1
Marcin Waliński
1
1
Mariusz Wlazły
1
1
Michał Bąkiewicz (nowość!)
-
2
Michał Kubiak
8
9
Michał Mieszko Gogol
1
1
Michał Winiarski
6
8
Nikola Kovačević
1
1
Paul Lotman
2
2
Piotr Nowakowski
3
3
Reprezentacja Polski
1
1
Saša Starović
1
1
Sebastian Warda
1
1
Sebastián Solé
1
1
Wojciech Włodarczyk
1
1
Zbigniew Bartman
13
15

Liczba opowiadań wzrosła z 73 do 92.

Tradycyjnie Regulamin został zmieniony, dlatego nowe osoby, które będą zgłaszały blogi, proszę o zapoznanie się z nim.

+ pewnie większość z was wie o tej petycji, ale warto o niej przypomnieć CHCEMY SIATKARSKICH STREF KIBICA


Osoby, które zamawiają u mnie szablony lub nagłówki, proszę o wyrozumiałość. W związku z tym, że w środę będę pisała olimpiadę matematyczną i wolny czas na tworzenie grafiki mam tylko w soboty i niedziele. Dlatego błagam piszcie do mnie w tych sprawach w weekendy. ;)

A i trzymajcie za mnie kciuki w środę.  :)

Macie pomysły na współpracy puzzlami? Zostawiam kontakt.

Ok, to ja lecę się uczyć matmy i zostawiam was ze świeżą aktualizacją i może nowymi pomysłami na kategorie?

Pozdrawiam, Jagoda :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz