piątek, 15 sierpnia 2014

16. Za karę cisza, karą krzyk.


Dzień dobry!
Przepraszam za ogromną obsuwę. Powodów tego zastoju było wiele, ale pewnie nie chce Wam się słuchać moich narzekań, prawda? ;)
Teraz jestem. I chciałabym powiedzieć, że nie miałam, nie mam i nie będę miała zamiaru opuszczać puzzli :) Zbyt dużo starań włożyłam, aby puzzelki wyszły na porządne puzzle, a po za tym bardzo się do nich przywiązałam.

Tradycyjnie tabela:

suma wszystkich 208
Aleksandar Atanasijević 2
Andrzej Kowal 1
Andrzej Wrona 16
Antonin Rouzier 4
Artur Szalpuk 2
Bartosz Kurek 11
Bohaterowie nieznani czytelnikowi 8
Cristian Savani 1
Dante Amaral 1
Dragan Travica 1
Evgeny Sivozhelez 1
Fabian Drzyzga 5
Facundo Conte 1
Grzegorz Bociek 1
Grzegorz Kosok 6
Grzegorz Łomacz 1
Jakub Jarosz 1
Jakub Popiwczak 5
Jedno-party 9
Jochen Schöps 1
Karol Kłos 6
Konstantin Čupković 1
Krzysztof Ignaczak 6
Łukasz Kadziewicz 3
Łukasz Żygadło 5
Maciej Muzaj 3
Marcin Możdżonek 2
Marcin Waliński 1
Mariusz Wlazły 2
Matej Kazijski 1
Mateusz Masłowski 1
Matthew Anderson 3
Michał Bąkiewicz 2
Michał Kądzioła 1
Michał Kubiak 22
Michał Łasko 2
Michał Mieszko Gogol 1
Michał Winiarski 6
Nikola Kovačević 3
Nikolay Penchev 1
Paul Lotman 4
Paweł Zatorski 1
Piotr Hain 1
Piotr Nowakowski 15
Reprezentacja Polski 2
Saša Starović 1
Sebastián Solé 1
Sebastian Warda 1
Wojciech Włodarczyk 7
Zbigniew Bartman 20
Duety 0
Michał Kubiak i Piotr Nowakowski 1
Michał Kubiak i Dawid Dryja 1
Jakub Popiwczak i Dmytro Filippov 1
Olieg Achrem i Nikołaj Penczew 1
Michał Winiarski i Łukasz Żygadło 1

nowa kategoria w duetach!

Odnośnie konkursu:
Jest mi smutno i przykro. No ale cóż, najwyraźniej tak musiało być i muszę się z tym pogodzić. Konkurs nie odbył się, ponieważ nikt nie głosował. Dochodziły do mnie głosy, że regulamin jest zbyt skomplikowany, wiec go uprościłam, ale na nic się to zdało. Trudno, trzeba żyć dalej. Teraz zanim stworzę jakikolwiek konkurs zastanowię się pięć razy.
Planowałam zrobić coś podobnego zimą na święta, ale po ostatniej frekwencji konkursu poważnie się nad tym zastanawiam. 

W zgłoszeniach zostawiłam jedno, ponieważ czekam aż jego autor napisze poprawne zgłoszenie. Jeśli nie zrobi tego do następnej aktualizacji, usunę je.

Nastąpiły zmiany w Regulaminie odnośnie formularza zgłoszeniowego. Mają na celu ułatwić mi życie. ;) - znaczy wprowadzę je jutro, gdy będę miała swobodny dostęp do komputera :-)

Więc ten, pamiętacie mnie jeszcze? ;-)
Do zobaczenia za dwa tygodnie :-* 

1 komentarz:

  1. Pamiętamy pamiętamy :) a dziwnym sposobem o konkursie się dowiedziałam dziś jakieś 30 min temu jak mi blogger pokazał nowy post :), który dodalas bodajże w czerwcu hahahaha Nie wiem jak to się stało :D Pozdrawiam Dooma :)

    OdpowiedzUsuń