piątek, 29 sierpnia 2014

17. Daleko od domu, jestem sam. Choć wokół ludzie, których znam.

Dobry wieczór!
przepraszam za opóźnienie, ale zachorowałam. teraz jestem w stanie stukać w klawiaturę, więc jest w miarę okey. :)
na sam początek tradycyjnie tabela:
suma wszystkich 220
Aleksandar Atanasijević 2
Andrzej Kowal 1
Andrzej Wrona 18
Antonin Rouzier 4
Artur Szalpuk 2
Bartosz Kurek 13
Bohaterowie nieznani czytelnikowi 8
Cristian Savani 1
Dante Amaral 1
Dragan Travica 1
Evgeny Sivozhelez 1
Fabian Drzyzga 5
Facundo Conte 2
Grzegorz Bociek 1
Grzegorz Kosok 6
Grzegorz Łomacz 1
Jakub Jarosz 1
Jakub Popiwczak 5
Jedno-party 10
Jochen Schöps 1
Karol Kłos 6
Konstantin Čupković 1
Krzysztof Ignaczak 6
Łukasz Kadziewicz 3
Łukasz Żygadło 5
Maciej Muzaj 3
Marcin Możdżonek 3
Marcin Waliński 1
Mariusz Wlazły 3
Matej Kazijski 1
Mateusz Masłowski 1
Matthew Anderson 3
Michał Bąkiewicz 2
Michał Kądzioła 1
Michał Kubiak 23
Michał Łasko 2
Michał Mieszko Gogol 1
Michał Winiarski 7
Nikola Kovačević 3
Nikolay Penchev 1
Paul Lotman 4
Paweł Zatorski 1
Piotr Hain 1
Piotr Nowakowski 16
Reprezentacja Polski 2
Saša Starović 1
Sebastián Solé 1
Sebastian Warda 1
Wojciech Włodarczyk 7
Zbigniew Bartman 20
Duety 0
Michał Kubiak i Piotr Nowakowski 1
Andrzej Wrona i Karol Kłos 1
Michał Kubiak i Dawid Dryja 1
Jakub Popiwczak i Dmytro Filippov 1
Olieg Achrem i Nikołaj Penczew 1
Michał Winiarski i Łukasz Żygadło 1

jak widzicie, siatkarskich puzzli jest już 220! dobry wynik :)
dziękuję za ponad 95 tysięcy wyświetleń :) na prawdę nie spodziewałam się takiego zainteresowania i bardzo mnie cieszy, że codziennie wchodzi tutaj kilkaset osób :) sukces :) 

nowy szablon. chciałam czegoś nowego przed MŚ, ale mi nie wszyło. chyba zacznę kogoś prosić, żeby robił mi szablony, bo wychodzą coraz gorsze. proszę o wyrozumiałość w tej kwestii.

w zgłoszeniach są dwa komentarze; czekam aż autorki poprawią zgłoszenia :)

teraz chciałabym poruszyć bardzo ważną kwestię, która mnie okropnie irytuje.
regulamin.
regulamin trzeba dokładnie przeczytać, aby zgłoszenie, które autor napisze, było poprawne. do tej pory przymykałam oko na niedociągnięcia, które popełniają autorzy m.in. brak wielkiej litery pierwszej i ostatniej hasła, hasło na końcu zgłoszenia, a nie na początku itp. to drobne "błędy", ale są oznaką, że ktoś niedokładnie zapoznał się z regulaminem. 

od poniedziałku będzie szkoła. wyjeżdżam w niedzielę do Lublina i będę tylko gościem w swoim domu. w mieszkaniu komputera nie mam, więc dodawać aktualizacje będzie mi niezmiernie trudno, ale będę się starała robić to przynajmniej raz w miesiącu, ale nie o tym chciałam. zmiany w regulaminie dotyczącej "wyglądu" zgłoszenia.
chodzi mi o to, żeby zaoszczędzić jak najbardziej czas i chciałam, żebyście mi w tym pomogły. dlatego wprowadziłam tę zmianę. zgłoszenie powinno wyglądać tak:
Adam Nowak (bohater)
Wlazł kotek na płotek. (tytuł)
Autor: Autor 
https://wlazlkotek.blogspot.com/ (adres)
Opis: Bla, bla, bla.
proszę nie pisać czegoś podobnego:
bohater: Adam Nowak
czy
1. Adam Nowak
to jest zbyteczne i tylko zajmuje mi to czas, aby to usunąć i wstawić to, co być powinno. pewnie myślicie, że to co piszę, to głupota. ja też tak myślę, ale w moim przypadku każda sekunda jest na wagę złota. proszę, uszanujcie to i zaakceptujcie, bo i tak cierpię, że musiałam zrezygnować z opowiadań i zagajnika... 


dziękuję za uwagę, życzę miłego oglądania MŚ, bo ja tego robić nie będę mogła (sprawdzanie wyników i czytanie relacji też jest fajne, chyba -,-) i pozdrawiam, Jagoda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz